Over ons

  • Gespecialiseerd in het beveiligen van evenementen

  • Lid van de Nederlandse Veiligheidsbranche

  • Keurkmerk Evenementenbeveiliging

  • Persoonlijk, transparant en betrouwbaar

  • Verse bonenkoffie op kantoor (en een PS4)

Van ons

  • Een plekje in ons super hechte team

  • Veel persoonlijke aandacht

  • Festivals rondom Eindhoven, de Kempen en Limburg

  • Een salaris wat hoger is dan het CAO

  • Reiskostenvergoeding (ook als je samen reist)

Over jou

  • Je bent minimaal 21 jaar

  • Je bent in bezit van een rijbewijs en eigen vervoer

  • Gediplomeerd en ervaren in een soortgelijke functie

  • Je bent van onbesproken gedrag

  • Je bent flexibel, loyaal, integer en komt afspraken na

Coordinator evenementenbeveiliging (m/v)

Waar zou je ons van kennen?

Je kent ons van de vele festivals en evenementen. Voornamelijk rondom Eindhoven, de Kempen, Noord-Limburg en Zuid-Limburg. Wij zijn meestal de eerste en de laatste die je tegenkomt en herkent ons aan onze glimlach en ontspannen uitstraling. Waarschijnlijk hebben we al eens een babbeltje met je gemaakt! 

Waarom zoeken wij nieuwe mensen?

Door het corona virus ligt de evenementen- en horecabranche stil, maar daar lijkt langzaam verandering in te komen. We willen ons voorbereiden op de heropening en hebben juist nu de ruimte om nieuwe mensen te leren kennen. Het is je vast ook opgevallen dat er steeds meer festivals en evenementen georganiseerd werden. Daarvoor zijn goede evenementenbeveiligers nodig, maar ook coördinatoren. Mensen die een team goed kunnen aansturen en mede verantwoordelijk zijn voor een veilig evenement. Organisatoren kiezen steeds vaker voor ons vanwege onze persoonlijke, betrouwbare en transparante werkwijze. Hierdoor groeien wij en ontstaat bij ons de behoefte aan uitbreiding van ons hechte team.

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar iemand die persoonlijk, professioneel, integer, respectvol, representatief en loyaal zijn. Iemand die het leuk vindt om in teamverband evenementen te beveiligen, maar eventueel ook alleen kan werken. Daarnaast zoeken we iemand die over een flinke dosis gezonde humor beschikt, omdat we ons werk ontzettend leuk vinden en dat graag uitstralen. Tot slot ben je iemand die eerlijk is, afspraken nakomt en sta je stevig in je schoenen. Het is voor jou geen probleem om mensen aan te sturen en zonodig te corrigeren. Je bent daadkrachtig en behartigd de belangen van zowel medewerkers en klanten. Tot slot bewaak je de doelstellingen van het project en zie je problemen liever als uitdagingen.  

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en aansturing van je collega's op verschillende evenementen. Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten; kunt vragen snel en deskundig beantwoorden. Je verzorgt de administratie rondom het project. Je maakt scherpe rapportages. Je werkt nauw samen met andere afdelingen en collega's.  

Wat is het verschil met andere bedrijven?

Dat lijkt een moeilijke vraag, maar toch ook weer niet. Het grootste verschil is dat wij er een echte persoonlijke aanpak op nahouden. We kennen iedereen bij de voornaam, we hebben niet alleen tijdens het werk contact met je, zijn nieuwsgierig naar jou als persoon en zetten jouw belangen voorop. Daarnaast nemen wij juist niet alleen grote evenementen aan, maar zijn we kritisch in het aannemen van onze opdrachtgevers. We zorgen er dus voor dat je onder de beste omstandigheden je werkt kunt doen. Het is dus goed geregeld en wij zorgen voor jou!

Waarmee kom je bij ons binnen?

Met een beveiligingsdiploma (ABM / Beveiliger 2 / Event Security Officer), beheersing van de Nederlandse taal, een rijbewijs en eigen vervoer. Daarnaast ben je woonachtig in Brabant of Limburg en ben je van onbesproken gedrag (een onderzoek naar antecedenten maakt onderdeel uit van de selectie). Je hebt diploma's of certificaten waaruit blijkt dat je een project kunt managen of mensen kunt aansturen en ervaring in een soortgelijke functie. Je werkt en denkt klant- en servicegericht en communiceert open, enthousiast en helder. Verder ben je natuurlijk een echte teamplayer.

Welke arbeidsvoorwaarden hanteren wij?

We hanteren het CAO voor de Evenementen- en Horecabeveiligingsbranche, maar wijken daar in positieve zin van af voor wat betreft je salaris. Omdat wij iets meer van onze mensen vragen (met name loyaliteit), belonen we onze mensen ook graag met iets extra's.  Bij ons dus geen negen euro bruto per uur zoals in het CAO staat, want daar ga jij niet vrolijk van worden. Daarbij ontvang je een reiskostenvergoeding, ook als je met iemand samen naar je werk zou rijden! Tot slot kennen we nog veel meer leuke extra's, waaronder opleidingen en verdere doorgroeimogelijkheden. 

 

Wanneer kom jij jezelf voorstellen?

Je bent vast geïnteresseerd geraakt en wil ons wellicht beter leren kennen. Goed nieuws, want als jij beschikt over de hierboven genoemde eigenschappen willen wij ook graag weten wie jij bent. Het makkelijkste is om het formulier in te vullen, maar je mag ook gewoon even met ons bellen. Sla ons telefoonnummer (040-2988985) meteen en wacht niet te lang, anders wordt onze verse bonenkoffie misschien wel koud :)

 


 

fe9bd3_67627ea26c754984938ccb770fb710df~