
Ons bedrijf streeft continue naar de best passende dienstverlening door passie en talent met elkaar te combineren. Een belangrijk onderdeel hiervan is het kritisch terugkijken naar geleverde prestaties en het vragen van feedback. Het helpt ons om onze dienstverlening verder te professionaliseren en kwalitatief te verbeteren.
We hebben daarom vorige week een klanttevredenheidsonderzoek gehouden en delen graag de belangrijkste uitkomst hiervan. We hebben veel individuele opmerkingen gekregen. De meeste waren complimenten, enkele waren aandachtspunten. Deze nemen wij uiteraard ter harte.
Onze klanten vinden ons over het algemeen goed bereikbaar, ook buiten reguliere kantoortijden, middels onze piketdienst. Hierdoor zijn we 24 uren per dag, 7 dagen in de week en dus 365 dagen per jaar bereikbaar.
Onze medewerkers zijn sociaal, communicatief en representatief. Daarnaast zijn ze assertief, deskundig en treden ze daadkrachtig op bij calamiteiten. Dit draagt bij aan een veilig gevoel van onze klanten. Aandachtspuntje is om de juiste medewerker op de juiste plek te krijgen en continue te blijven focussen op een stabiele en actieve uitstraling.
Beveiligingsvraagstukken worden met een gerust hart aan ons toevertrouwd en klanten zien ons als een ware partner op veiligheidsgebied. Men is erg blij met de goede relaties de wij met de overheid onderhouden en zien de meerwaarde van deze relaties terug in de absolute samenwerking op de werkvloer. We zijn daarnaast sterk in de voorbereidingen, pakken door en weten een goede balans te vinden tussen wat wel en niet acceptabel is. Ons management wordt beoordeeld als stabiel, gemaakte afspraken worden nagekomen en er wordt tijdig gecommuniceerd.
Al met al zijn onze klanten zeer tevreden en scoren we gemiddeld een 8,2! Het laagste cijfer wat werd gegeven is een 7,7 en het hoogst gegeven cijfer is een 8,4.
Als directie zijn we erg trots en tevreden over de uitkomst en beloven we onze klanten aan alle opgegeven punten (goede en minder goede) te werken. Dat zullen we altijd proberen te doen. We stellen ons dan ook kwetsbaar op en staan altijd open voor feedback. Wij danken onze klanten voor het invullen van het onderzoek, de tijd die men ervoor heeft genomen en de vele lovende reacties.